Föräldraengagemang P10
Sön 13 apr, 23:58-23:59
Runnåkra
Samling: 23:58Det föräldraengagemang som föräldrarna i P10 förväntas delta i är:
1. Kioskveckor (2st/år, troligen 1 pass per vecka á 3-4h)
2. Ironman (2 pers, 6/7)
3. Städdagar på Runnåkra, 3 pers / städdag (26/4 resp 10/5)
4. Försäljning Newbody i maj (redan löst)
5. Schema kioskveckor + städ av omklädningsrum (löst)
6. Nytt för i år är minst 1 matchvärd per match. Laget som har hemmamatch ansvarar för att ordna matchvärdar. Info om vad som gäller när man är matchvärd ligger i kiosken och alla har ansvar att läsa igenom infon. Vi kommer antingen att schemalägga ansvar för matchvärd, eller be er att själva frivilligt anmäla er till det genom att skriva i respektive matchkallelse att ni tar uppdraget.
7. Tvätta matchkläder. Delas på alla föräldrar.Vi meddelar i matchkallelse vem som tvättar efter respektive match. Kläder lämnas tillbaka på träning under veckan.
OBS! Enligt planering ligger vår första kioskvecka redan v18. Vi skulle behöva ha feedback från er om ni är tillgängliga den veckan utifrån att det är 1:a maj-veckan och att man eventuellt är bortrest under helgen. Vid stort bortfall kan vi behöva byta vecka med annat lag.
Svara därför i denna kallelse om ni kan hjälpa till med:
Ironman (2st) eller städdagarna(3+3st)
Samt om ni är hemma v 18.
Om möjligt försöker vi lösa så att man får ett kioskpass mindre om man ställer upp på städdag eller Ironman. Men vi kan tyvärr inte garantera det.
Läs i kommentarerna så ser ni vad som ej är taget.
Ex:
Städdag 10/5
Finns tillgänglig v18.
1. Kioskveckor (2st/år, troligen 1 pass per vecka á 3-4h)
2. Ironman (2 pers, 6/7)
3. Städdagar på Runnåkra, 3 pers / städdag (26/4 resp 10/5)
4. Försäljning Newbody i maj (redan löst)
5. Schema kioskveckor + städ av omklädningsrum (löst)
6. Nytt för i år är minst 1 matchvärd per match. Laget som har hemmamatch ansvarar för att ordna matchvärdar. Info om vad som gäller när man är matchvärd ligger i kiosken och alla har ansvar att läsa igenom infon. Vi kommer antingen att schemalägga ansvar för matchvärd, eller be er att själva frivilligt anmäla er till det genom att skriva i respektive matchkallelse att ni tar uppdraget.
7. Tvätta matchkläder. Delas på alla föräldrar.Vi meddelar i matchkallelse vem som tvättar efter respektive match. Kläder lämnas tillbaka på träning under veckan.
OBS! Enligt planering ligger vår första kioskvecka redan v18. Vi skulle behöva ha feedback från er om ni är tillgängliga den veckan utifrån att det är 1:a maj-veckan och att man eventuellt är bortrest under helgen. Vid stort bortfall kan vi behöva byta vecka med annat lag.
Svara därför i denna kallelse om ni kan hjälpa till med:
Ironman (2st) eller städdagarna(3+3st)
Samt om ni är hemma v 18.
Om möjligt försöker vi lösa så att man får ett kioskpass mindre om man ställer upp på städdag eller Ironman. Men vi kan tyvärr inte garantera det.
Läs i kommentarerna så ser ni vad som ej är taget.
Ex:
Städdag 10/5
Finns tillgänglig v18.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 23 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här