Föräldraengagemang 2025
Sön 6 apr, 22:00-22:05
Digitalt
Samling: 22:00Under en säsong är det många ideella uppgifter förutom själva träningen som behöver göras kring ett lag. Inför årets säsong kommer vi likt tidigare år fördela uppgifter på alla föräldrar. Tillsammans har vi möjlighet att skapa en väl fungerande fotbollsgemenskap kring våra härliga spelare!
Dessa uppgifter behöver vi hjälp med under kommande säsong:
- Hjälpa till på vårstädningen på Runnåkra lördag 26/4 eller 10/5, skriv datum ni avser vara med (3 personer per städdag)
- Administrera försäljning Newbody i maj + försäljning höst (1 pers)
- Funktionär Ironman 6 juli (2 pers)
- Lagkassör / digitala lagkassan (1 pers)
Vi har kiosken samt städning av omklädningsrum på Runnåkra två veckor under säsongen. I år ska vi även vara matchvärdar på hemmamatcherna under dessa veckor.
- Skapa scheman för kioskveckor samt matchvärdar (1 pers)
- Kioskpersonal samt städning omklädningsrum (XX pers)
- Matchvärd (XX pers)
Så här gör du:
1. Välj den uppgift som du helst vill hjälpa till med.
2. Kolla tidigare svar i kallelsen så inte uppgiften redan är fulltecknad. Först till kvarn gäller.
3. Svara ja i kallelsen och skriv i kommentarsfältet vilken uppgift du vill hjälpa till med.
Resterande uppgifter fördelas på de föräldrar som ej svarat. Alla kommer behöva hjälpa till under kioskveckorna. Räkna med att behöva hjälpa till ca 3 pass (ett pass cirka 4 h).
Med reservation för ändringar under säsongen.
De som är ledare i laget behöver ej hjälpa till med någon uppgift enligt ovan under året.
Dessa uppgifter behöver vi hjälp med under kommande säsong:
- Hjälpa till på vårstädningen på Runnåkra lördag 26/4 eller 10/5, skriv datum ni avser vara med (3 personer per städdag)
- Administrera försäljning Newbody i maj + försäljning höst (1 pers)
- Funktionär Ironman 6 juli (2 pers)
- Lagkassör / digitala lagkassan (1 pers)
Vi har kiosken samt städning av omklädningsrum på Runnåkra två veckor under säsongen. I år ska vi även vara matchvärdar på hemmamatcherna under dessa veckor.
- Skapa scheman för kioskveckor samt matchvärdar (1 pers)
- Kioskpersonal samt städning omklädningsrum (XX pers)
- Matchvärd (XX pers)
Så här gör du:
1. Välj den uppgift som du helst vill hjälpa till med.
2. Kolla tidigare svar i kallelsen så inte uppgiften redan är fulltecknad. Först till kvarn gäller.
3. Svara ja i kallelsen och skriv i kommentarsfältet vilken uppgift du vill hjälpa till med.
Resterande uppgifter fördelas på de föräldrar som ej svarat. Alla kommer behöva hjälpa till under kioskveckorna. Räkna med att behöva hjälpa till ca 3 pass (ett pass cirka 4 h).
Med reservation för ändringar under säsongen.
De som är ledare i laget behöver ej hjälpa till med någon uppgift enligt ovan under året.